Over ons.
Goed personeel is zeldzaam. Na jaren gewerkt te hebben bij verschillende bureaus was het tijd voor een nieuw begin. De meeste bureaus zijn gefixeerd op geld, sturen vanaf een excelsheet, gericht op cijfers. MR.PEOPLE doet het anders. Wij leggen de focus op het individu, de persoon, de professional, met andere woorden: "de mens".
Voor een goede match heb je geduld nodig. Stop genoeg energie in wat je wilt bereiken en de rest gaat vanzelf. De ondernemer én de professional zijn allemaal mensen. Wij vinden het belangrijk dat de professional de sfeer kan proeven en kennis kan maken met uw bedrijf. Bij MR.PEOPLE sta jij centraal! Wie ben je? Wat wil je? Waar ligt je kennis? Deze vragen staan centraal voor een goede match. Tevreden mensen daar gaat om. Zij vormen immers de basis van uw organisatie en zij zorgen voor groei.
Onze visie
Nederland en de rest van wereld is volop in beweging. De arbeidsmarkt en vooral Nederland wordt steeds flexibeler. Overal om ons heen zien we de invloed van deze beweging. Deze komt tot stand door grote en nieuwe trends. Individualisme, globalisering, technologische ontwikkelingen, social media en vergrijzing.
Deze trends beïnvloeden direct of indirect de arbeidsmarkt. Tegenwoordig denken mensen heel anders over werk en carrière dan vroeger, de overheid speelt ook een kleinere rol in het bepalen van de persoonlijke werksituatie. Een vaste baan voor het leven is niet meer voor iedereen vanzelfsrpekend. Het individu staat centraal.
Flexibilisering en robotosering van de arbeidsmarkt zijn vandaag de dag niet meer weg te denken. Er is steeds meer behoefte aan flexibele oplossingen voor werk en werken. Dit geldt voor alle lagen van de beroepsbevolking, voor het bedrijfsleven, de opgeleiden en voor de mensen met een vaste of tijdelijke baan. De markt voor hr-dienstverlening blijft op langere termijn sterk groeien.
Onze missie
Onze missie is om de wereld van werk te ontwikkelen. Dit doen wij voor iedereen die met werk te maken heeft: onze klanten, de professionals en de maatschappij als geheel.